Sofi, Honeymoon lingerie: V dnešní době nejsou žádný limity | Rozhovor FEMININE

rozhovor

Ahoj všichni, krásnou neděli přeji! Doufám, že si užíváte zbytek víkendu a pořádně odpočíváte. Já nelením a rozhodla jsem se tento týden napsat ještě jeden článek. Je ale mnohem speciálnější, než tomu bývá jindy, protože jsem si na rozhovor pozvala Sofi, švadlenku spodního prádla značky Honemoon lingerie. Jeden z jejích výtvorů mám sama doma, a proto mi bylo ctí ji vyzpovídat a zjistit, co za tím vším je.

1) Jak bys samu sebe představila?

Jsem Sofie, je mi 25 let a momentálně dělám v marketingu a mám svou malou firmu. Jsem poměrně antisociální člověk, ačkoliv mám ráda lidi. A jsem taky dost kreativní.

2) Jak tě napadlo, že budeš šít lingerii? Jak jsi se k šití vůbec dostala?

Když byl COVID, tak jsem moc do práce nechodila, a tak mě napadlo, že vzhledem k nedostatku roušek, bych mohla nějaký ušít. Stroj jsem doma už měla, protože jsem chodila na uměleckou školu, bohužel jsem zjistila, že roušek už mají všichni dost, ale šití mě bavilo, a tak jsem se rozhodla v tom pokračovat. Měla jsem doma zbytek nějakých krajek, tak jsem si řekla, že si ušiju nějaký kalhotky, protože jsem nikdy moc nemohla najít takový prádlo, který by se mi líbilo. Buď to nebylo kvalitní, příjemný nebo se jednalo o drahou značku, za kterou se mi nechtělo dávat tolik peněz. Postupem času se to moje šití rozšířilo, až jsem vytvořila vlastní brand.

3) Jak tě napadl název Honeymoon?

Vymyslet název byl trochu oříšek. Chtěla jsem, aby to bylo něco znělýho, lidi to jednoduše vysloví a bude to dávat smysl. Honeymoon v překladu znamená ,,líbánky“, ale v tomto smyslu jsem to nezakládala. Honey pro mě symbolizuje Medvídka Pů, kterýho mám ráda už od mala, a který miluje právě med. A moon, protože se mi v době úplňku dost mění nálada a celkově je mi blízká astrologie.

4) Jaká je tvá oblíbená fáze procesu objednávky?

Mám dvě – první je, když navrhuju, črtám si to a přemýšlím nad tím, jak bude další kousek vypadat. Je skvělý držet v ruce něco, co předtím bylo jen v mé hlavě. Taky mám ráda balení objednávky, protože si vždycky představuju, jaký to pro toho člověka bude, až si to rozbalí, a jak se mu to určitě bude líbit. Dávám si dost záležet a chci, aby balíček pro dotyčného byl zážitek – taky proto je to spojené s několika vjemy (vůně, hedvábný papír, sáček na prádlo, vzkaz).

5) Co máš na své práci ráda a co ne?

Mám ráda to, že mi chodí úžasná zpětná vazba s tím, že se holky v mnou vyráběném prádle cítí sexy, což mě hrozně těší a motivuje. Taky je to skvělej pocit sebevyjádření. Nemám na tom ráda, že na šití nemám tolik času, jelikož to není můj full time job.

6) S jakou látkou nejradši šiješ?

Určitě krajka.

7) Jaký je tvůj oblíbený set?

Buďto ten růžový s černýma páskama nebo set Paris, který je takový něžný, ale zároveň sexy.

rozhovor
rozhovor

8) Stojíš za značkou Honeymoon lingerie ty sama nebo ti někdo pomáhá?

Stojím za značkou sama, ale byla bych ráda, kdyby mi do budoucna někdo pomáhal, ale spíše v omezeném množství, protože se o Honeymoon úplně nechci dělit. Ráda bych tak přijala nějakou švadlenku, ale za značkou stála sama, aby to pořád vycházelo hlavně ze mě.

9) Nedávno jsi do sortimentu přidala i svíčky – co tě k tomu vedlo?

Já tu značku chci stavět na tom, co mám ráda, a to jsou primárně tři věci – čaj, svíčka a šití. Svíčky pálím téměř každý den, a když jsem se dočetla, kolik škodlivých látek obsahují moje milované značky, jako například Yankee Candle, a jakou mají cenu i navzdory tomu, tak jsem vytvořila svoje vlastní svíčky. Teď vidím, že se dá vyrobit kvalitní sójová svíčka za ty samé peníze, která navíc hoří ještě o něco déle.

10) Jaké máš plány do budoucna, co značku čeká?

Plánů mám spoustu. Chtěla bych mít ze začátku vlastní ateliér, protože momentálně pracuju doma. Ráda bych rozšířila sekci o harness a do budoucna i oblečení, něco volnočasového.

11) Děláš kromě šití ještě něco jiného?

Ano, pracuji v marketingu a dělám kampaně. Je to v porovnání se šitím úplně jiná práce, ale líbí se mi, mám ráda marketing a to, jak funguje. Naučit se lidem prodat nějaký produkt, o kterém ještě ani nevědí, že ho chtějí. Dostala jsem se k tomu tak, že jsem si po škole udělala na internetu kurz a poté hledala práci v marketingu. Na pohovorech jsem zaměstnavatele přesvědčovala, že budu určitě skvělá, a nějakým kouzlem se to povedlo. Takže poučení pro všechny – všechno jde, když se chce.

12) Co bys vzkázala čtenářům?

V dnešní době nejsou žádný limity – i když něco nemáte vystudovanýho, tak to můžete jít dělat. Je jen dobrý být upřímnej a mít dobrý úmysly.

rozhovor
Sofi, zakladatelka značky Honeymoon lingerie

Závěr

Tímto by byl rozhovor se Sofi u konce. Doufáme, že se vám líbil a dozvěděli jste se z něj, stejně jako já, spoustu nových informací. Podpořte značku Honeymoon lingerie zakoupením jednoho ze setů a užijte si tak smyslné chvilky s partnerem nebo sami.

Pro 10 % slevu využijte při objednávce kód feminine10 (platí do konce dubna).

A pokud byste chtěli podpořit Feminine, odešlete platbu na číslo účtu 721888425/5500 nebo naskenujte QR kód:

qr kód

Krásný zbytek víkendu, koťátka!

Ellie, The Boss Bitch

Přečtěte si také článek o tom, proč nosit lingerii.

Eliška Vachková

Eliška Vachková (Ellie, The Boss Bitch) je zakladatelem blogu Feminine, který je určen především ženám. Cílem je podpořit sílu žen a dát každé pocit, že je jedinečná a měla by na to být hrdá.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *